Politica de rambursari si returnari

Informatii Retur

Dreptul de retragere se exercită în conformitate cu prevederile OUG 34/2014, articolul 9 alineatul 1, într-un interval de 14 zile. 

Condițiile și procedura pentru exercitarea acestui drept, în cazurile prevăzute de prezenta ordonanță, sunt stabilite în următoarea clauză: "Consumatorul are dreptul de a se retrage dintr-un contract la distanță sau dintr-un contract în afara spațiilor comerciale în termen de 14 zile, fără a fi necesar să justifice decizia de retragere." Conform prevederilor legislației în vigoare, dreptul de retragere este aplicabil exclusiv consumatorilor (persoane fizice).

 În cazul persoanelor juridice (care nu sunt considerate consumatori), ne rezervăm dreptul de a decide dacă acceptăm returnarea produselor și rambursarea acestora sub formă de avans pentru comenzi viitoare sau de a refuza cererea de returnare.

Înainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul trebuie să informeze profesionistul (vânzătorul) cu privire la decizia sa de retragere din contract, prin transmiterea unei notificări scrise la adresa de e-mail contact@sealauto.ro.
Produsul returnat trebuie să se afle în aceeași stare în care a fost livrat, în ambalajul original, cu toate accesoriile, etichetele intacte și documentele care l-au însoțit.

 Cheltuielile pentru returnarea produsului vor fi suportate de către client, iar rambursarea contravalorii produsului se va efectua în cel mult 14 zile de la primirea returului. Piesele vechi returnate în cadrul unui program de schimb trebuie trimise în termen de maxim 14 zile, în ambalajul pieselor noi. 

Produsele returnate trebuie ambalate corespunzător pentru a fi protejate în timpul transportului.

 Vă rugăm să nu solicitați rambursarea contravalorii produselor returnate prin sistemul ramburs.

Taxa pentru retur se achita de catre client !

- Piesa trebuie sa fie trimisa in stare perfecta, sa nu aiba urme de montaj, sa nu fi fost pusa pe masina, sa nu fie rupta sau deteriorata si sa fie in ambalajul ei original.

- Returul nu se accepta daca:

produsul este fara etichetele si inscriptionarile specifice
produsele care nu se afla in ambalajul original in care au fost livrate
produsul are lipsa componente care erau in continutul sau, sau are urme de montaj!
produsul este de origine, iar cumparatorul a comandat gresit sau nu ne-a dat toate datele necesare.

Daca produsul a fost montat pe masina sau are urme de montaj, returul NU SE ACCEPTA !!

Atentie!!

Lichidele nu se primesc la retur: uleiuri de motor, uleiuri de transmisie, uleiuri servo-directie, lichid de frana etc!

Cerinte pentru retur:

- Produsul trebuie sa fie trimis inapoi cu ambalajul lui original nedeteriorat.
- Produsul sa fie complet cu toate accesoriile in cutie.

-Produsul nu trebuie sa prezinte urme de montaj sau vopsire.
-Produsul nu trebuie sa aiba deformari mecanice sau modificari ale starii lui initiale.

Formular retur

Numele băncii unde este deschis contul bancar.
Contul bancar unde dorești să primești banii.

Vă rugăm să completați următoarele detalii:
- Nume produs returnat și nr. de bucăți. (Îl găsiți în email-ul de confirmare a comenzii)
- Valoare produs.
- Numărul facturii. (Ați primit email, căutați și în SPAM)
- Data la care a ajuns la dvs. produsul.

Vezi politica de confidențialitate

Imagine CAPTCHA