Imagine Personalizată

Set 2 paravanturi auto Suzuki Jimny 1998-2018, fata, fumuriu transparent

150.00 lei

Stoc furnizor

Achiziționați acest produs acum și câștigați 1.5 puncte!

SKU: GP10315(+2)

SealAuto face eforturi permanente pentru a păstra acurateţea informaţiilor din acestă pagină. Rareori acestea pot conţine inadvertenţe: unele specificaţii sau preţul, pot fi modificate de catre producător fără preaviz sau pot conţine erori de operare. Toate promoţiile prezente în site sunt valabile în limita stocului.

19 persoane se uită acum la acest produs. Grăbește-te!

Transport gratuit

La comenzile de peste 300 de lei

Plata online

Cu cardul

Relatii clienti

Oferim suport clientilor nostri

Retur

In 14 zile calendaristice

Produse recomandate

Descriere

Set 2 paravanturi auto Suzuki Jimny 1998-2018, fata, fumuriu transparent

Ce va ofera produsele noastre: Fiecare model de paravanturi este strict specific unui anumit model de mașină. 
Paravanturile sunt realizate din plastic de înaltă calitate și rezistent la impact.
Disponibil în culoarea fumurie închisă Acest model de parbriz este conceput pentru a fi amplasat în tocul ușii.
Înainte de a le instala, curățați tocul ușii astfel încât să puteți instala ușor și rapid parbrizele. Paravanturile sunt realizate din PMMA PLEXIGLASS rezistent la soare, de culoare fumurie inchisa. Pe lângă utilitatea lor estetică, parbrizele permit aerului să circule în mașină, protejând în același timp șoferul și pasagerii de vânt și ploaie.
Paravanturile sunt expediate într-o cutie elegantă care le protejează în timpul transportului. Flexibilitate! - Materialul elastic permite paravanturilor sa se indoaie fara a se rupe. Filtru de protectie UV! - Paravanturile au un microfilm care le protejeaza de razele ultraviolete. Aerodinamică perfectă! - Forma aerodinamică inovatoare, permițând circulația sigură a fluxului de aer în caroseria mașinii. 19055917 1176656415779587 354535184473001755 o
Toate paravanturile au certificat de calitate TÜV NORD. Paravanturile îndeplinesc pe deplin cerințele standardului ISO 9001: 2008.
Livrare si retur
Informatii Livrare

Informatii Livrare

Livrarile se efectueaza de luni pana vineri intre orele 9 – 17.

Dupa expedierea comenzii din „COSUL DE CUMPARATURI”, in scurt timp veti fi contactat de unul dintre operatorii nostri care va stabili cu dumneavoastra detaliile legate de livrare.

Costul standard pentru un transport este 25 Lei pana in 10 Kg.Coletele peste 10 kg se taxeaza suplimentar cu 1 Leu/Kg. La sume peste 300 Lei transportul este gratuit, pana in 15 Kg si volum redus (exceptie fac produsele volumetrice, care se taxeaza volumetric de catre firma de curierat)

1.Bara fata/spate - 100-250 lei taxa volumetrica (in functie de dimensiunea cutiei in care este pusa)
2.Aripa - 30 lei taxa volumetrica

Va rugam insistent ca la primirea coletului sa receptionati cu atentie piesele primite ! Eventualele sesizari legate de lipsa unor repere sau de avarierea lor pe durata transportului trebuie reclamate agentului de la firma de curierat chiar la primirea coletului; este obligatoriu incheierea unui proces verbal de constatare cu reprezentantul firmei de curierat.

Informatii Retur

Informatii Retur

- Piesa trebuie sa fie trimisa in stare perfecta, sa nu aiba urme de montaj, sa nu fi fost pusa pe masina, sa nu fie rupta sau deteriorata si sa fie in ambalajul ei original.

- Returul nu se accepta daca:

produsul este fara etichetele si inscriptionarile specifice
produsele care nu se afla in ambalajul original in care au fost livrate
produsul are lipsa componente care erau in continutul sau, sau are urme de montaj!
produsul este de origine, iar cumparatorul a comandat gresit sau nu ne-a dat toate datele necesare.

Atentie!!

Lichidele nu se primesc la retur: uleiuri de motor, uleiuri de transmisie, uleiuri servo-directie, lichid de frana etc!

Cerinte pentru retur:

- Piesa trebuie sa fie trimisa inapoi cu ambalajul ei original nedeteriorat.
- Returul se accepta daca piesa a fost identificata si trimisa gresit de noi.(adica piesa pe care am trimis-o noi nu se potriveste pe masina clientului).Piesa trimisa gresit trebuie trimisa pe retur in maxim 15 zile de la ridicarea coletului de catre client.
- Reuturul este achitat de catre noi(in cazul in care greseala este a noastra), dar trebuie ca piesa sa fie trimisa cu livrare cu verificare.
- in cazul in care greseala nu este a noastra, plata returului se achita de catre client!

Recenzii produs